Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

My muesli testen

dinsdag 20 september 2016 /

Hi!

Allereerst wil ik meedelen dat dit bericht niet gesponsord wordt.

Ik testte deze week de muesli's uit van Mymuesli.com en ik moet zeggen ik ben fan!
Ik kocht 2 zelf samengestelde mixen. Super systeem want ik ben waarschijnlijk niet de enige die dit voorheeft maar de muesli's van de winkel bevatten dus altijd iets dat ik niet lust. Dat heb je bij deze dus niet.
Je kiest uit een GIGA-lange lijst met basis ingrediƫnten die je dan aanvult met noten, zaden, gedroogd fruit, chocolade,... echt alles wat je je maar kan bedenken.

Het systeem is super makkelijk en eigenlijk heb je zelf de prijs van de muesli in handen. hoe meer je toevoegt hoe duurder hij wordt. Logisch eigenlijk.

Omdat ik deze 2 muesli's bestelde kreeg ik een cadeau van hun proefpakket meegeleverd. dit bevatten 6 smaken van hun voorgemixte muesli. ze komen in super handige bekers voor on the go, enkel melk/ yoghurt toevoegen even gaan neer zitten een genieten!





ik raad jullie aan de site zeker te bezoeken om het hele assortiment van hun te bekijken en dan zeker te bestellen! je zult het je niet beklagen. De muesli's komen ook nog eens in een super leuke doos en je wilt er direct aan beginnen

En normaal wordt het binnen de 3 dagen geleverd dus je hoeft niet lang op je lekkers te wachten.

Ik heb mijn favoriet gevonden.. nu jullie nog ;)

Een reactie posten