Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Weekoverzicht

zondag 18 september 2016 /

Hi!

Deze week was weer een gigantisch drukke week, maar er is opzicht weinig gebeurt waar ik uitgebreid kan overschrijven.


Maandag 12/9
Ik ging samen met mijn moeder en haar vriend een dagje op uitstap. De locatie Pairi Daiza!! Hello baby panda want daar was het natuurlijk allemaal om te doen ( of toch bij mij). Het aanschuiven bederft de pret dan wel een beetje maar als je dat schattig pluizenbolletje dan eenmaal te zien krijgt is het helemaal vergeten. Ook de rest van het park was zeker geslaagd al moet ik toegeven dat het wel een beetje een doolhof is daar.








Dinsdag -Woensdag en Donderdag
 Deze dagen waren lange - vermoeiende dagen iedere dag om 5u opstaan eist zijn tol na een tijd ( of toch als je dat niet gewoon bent). Ik bevond me deze dagen weer op de set van de regel van 3s ( binnenkort meer hierover). Zo kon ik me de laatste dagen van mijn vakantie nuttig maken en me daarbij toch nog amuseren. Het enige nadeel hieraan is dat het in Brussel te doen was, en ik dus iedere dag die leuke ochtendspits kon trotseren.

De resterende tijd hield ik mij dan bezig met de laatste voorbereidingen voor het kotleven wat terug gaat starten want ja maandag begint het weer. Gedaan met de vakantie en hallo studententijd. Ik kijk er wel echt met volle tuigen naar uit om mij volledig te smijten en er het beste van te maken dit schooljaar!


Een reactie posten