Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Update!

zaterdag 10 september 2016 /

hi,
 tijd voor een update,

Ik had deze week echt een gigantische drukke week, maar uiteindelijk valt er jammer genoeg niet veel over te vertellen.
Ik moest namelijk onmenselijk vroeg opstaan om te gaan figureren deze week in een nieuwe ketnetreeks. aangezien dit dus in Brussel op de VRT te doen was moest ik dus te vroeg vertrekken voor op tijd te zijn. Met dank aan de Belgische ochtendspits. Over de reeks zelf kan ik niet veel vertellen, ik  weet zelfs niet wanneer ze wordt uitgezonden.




Daarnaast heb ik mij bezig gehouden met het uitwerken van mijn eigen 'bedrijfje'.
Ik ben namelijk bezig met het opstarten van een bedrijfje dat op bestelling cupcakes maakt voor op feestjes of gewoon als je thuis zin hebt in een lading zoetigheid.
Bij die opstart komt natuurlijk  veel kijken: prijsberekeningen, productvergelijking en vooral heel veel proefbaksels :D daar is mijn naaste omgeving wel blij mee want zij zijn dus mijn proefkonijnen.
Ik ben goed opgeschoten deze week en het echte werk kan nu bijna van start gaan.
Zo dat was een kleine weekupdate van een niet zo heel spannende week. Ook de volgende week wordt een drukke week maar daar volgt meer over in de volgende blogpost!

Ciao!
Champagne- aardbeien cupcake

Baby- thema Meisje


cookiemonster
( chocolade cupcake met chocolade crème)

Een reactie posten