Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Nieuw Begin

maandag 5 september 2016 /

Hi!

Na lang uitzoeken hoe ik het allemaal ga doen is het er dan toch van gekomen.
Ik speelde al heel lang met het idee een blog te starten, maar ben een über-perfectionist en heb dus lang over de naam en aanpak getwijfeld.

Het is dus gelukt en zie hier mijn eerste blogpost.. WOHOO

Allen welkom op mijn online notitieboekje waar ik zowat alles neerschrijf. Eten, dingen die ik doe, de zaken waarvan ik denk dat dit voor jullie leuk is om te lezen.
Eigenlijk lieg ik een beetje. Zo'n 2 jaar geleden ben ik ook eens een blog begonnen die letterlijk 4 blogpost heeft bestaan en toen zakte de moed me in de schoenen. Nu dat er wat tijd over is gegaan ben ik vastberaden en wil ik dit echt. Ik ben geen topschrijver en dat weet ik, maar ik doe dit wel met passie en dat lijkt mij het belangrijkste.



Waar ik met deze Blog naartoe wil? Dat zien we dan nog wel. Ik geloof dat dit project wel zal groeien. Misschien neem ik er wel een youtube kanaal bij.. zorgen voor later. beginnen bij het begin!
Door dat ik nog maar weinig ervaring heb kan ik nog geen vast blogschema maken. Ik wil namelijk niet gewoon schrijven om een artikel te kunnen posten, ik wil dat jullie echt iets hebben aan de Posts.

Het is wel de bedoeling wekelijks minimum 1 post te plaatsen.

Voila dit lijkt me al een goed begin!
Welkom allemaal en hopelijk kan ik jullie een beetje plezieren

Een reactie posten