Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Mijn Sportfavorieten van het moment

maandag 26 juni 2017 / , , ,

Hi,

Ik heb de sportmicrobe weer helemaal opgepakt. Ik ben al een tijdje de blog en het youtube-kanaal van Laura Brijde aan het volgen. Haar enthousiasme en doorzettingsvermogen hebben mij terug de volle goesting gegeven om er weer helemaal tegen aan te gaan.
Wat zijn nu mijn sportfavorieten van het moment.

ik gebruik enkel apps die mij training geven en meldingen zodat ik geen enkele dag kan overslaan



Nike+ Run club
Deze app heeft standaard runs geprogrammeerd maar je kan er ook een persoonlijk schema op maken. Dit schema past zich dan ook nog eens aan door benchmarkruns die je progress kunnen bepalen. Ik heb nu een beginners schema. Er zijn geen wandelmomenten ingepland maar als ik voel dat ik er eentje nodig heb doe ik dat wel. Push jezelf! Alleen zo zie je een vooruitgang.

nike+ run



Nike+ Training
Deze app werkt precies hetzelfde als de run-app. Ook hier heb ik een persoonlijk schema. Het voordeel van deze app is dat je kan aanduiden welke materialen je ter beschikking hebt. Zo heb je geen excuus meer en kan je gewoon thuis een lekkere workout doen.
nike+ training


Nike Free run 5.0
Deze schoenen gebruik ik voor mijn workouts en mijn runs op straat of op een piste. In het bos gebruik ik andere. Ze zitten zalig ze zien er leuk uit en zorgen voor een goede balans tijdens het sporten.
nike free run 5.0


Reggeaton
Ja Ja ik weet het waarschijnlijk vinden julie dit niet de beste muziek. Laura gebruikt deze spaans-talige muziek al in haar vlogs. Toen ik deze muziek eens uittesten tijdens het sporten gaf het een extra boost. Nu staat er standaard reggeaton op tijdens een run.


spotify reggeaton

Een reactie posten