Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Little Fortune

maandag 21 november 2016 /

Hi!

Deze vorige week kwam de co creation uit tussen ZEB en Yentl Keuppens.
Ik kon het natuurlijk niet laten om eens een kijkje te gaan nemen in de winkel!
Na de foto's uit het lookbook te zien was ik al verkocht!



De hele collectie was al bijna uitverkocht, maar toch kon ik mijn favoriete stuks in huis halen
Het leuke is dat bij de collectie ook echte gelukskoekjes liggen met een leuke boodschap op!
De Caffeine queen trui is lekker warm. De stof doet mij wat denken aan dat van een duikerpak/ badpak. De andere trui is gewoon de normale stof van sweaters- lees lekker zacht-.
De prijs is iets hoger dan een H&M sweater maar de kwaliteit van de stoffen zal wel veel beter zijn.
Dus met zen alle naar ZEB al heb ik wel vernomen dat de stock dit weekend zo goed al uitverkocht was :o


  1. Het lijkt me gevaarlijk deze truien te wassen? Laat je weten of ze er mooi uitkomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot nu toe is het gelukt! binnenstebuiten en op 30° :)

      Verwijderen