Pages

  • Startpagina
  • Contact
  • Over de Blog
  • Over Mezelf

Bloggers die je moet volgen

zondag 6 november 2016 /

Hi!

Allereerst wil ik mij even excuseren voor het lange wachten. Het was namelijk vrij druk de laatste weken, waardoor een post schrijven er even tussen uit viel.
Maar vandaag zijn we er weer en wel met mijn favoriete bloggers!



Op nummer 1 staat justyentl. Deze blog wordt beheert door Yentl Keuppens bekend van Pink Ambition. Haar post zijn gevarieerd. Ze schrijft over beauty, travel, lifestyle, mode,...
Onlangs bracht ze ook haar eigen boek uit waarin ze vertelt over haar eetstoornis, en 9 november kunnen we haar kledinglijn in de ZEB bemachtigen.
Ik ben Yentl ook  dankbaar omdat ze mij tips heeft gegeven toen ik met het idee zat deze blog te starten. TOPVROUW!




Als 2e krijgt byebyecheesburger ook met zekere regelmaat een bezoekje van mij. Steffie Vertriest schrijft hier over haar gezonde levensstijl. Met lekkere receptjes, tips voor een gezonde geest, leuke healthy adresjes in het buitenland. Altijd een leuke inspiratiebron voor het eten. vooral haar ontbijt varianten doen het goed bij mij!
 De 2 bovenstaande zijn toch redelijk bekende Vlaamse bloggers.

Maar ook de kleinere bloggers verdienen een plaatsje op mijn lijst.
Zodus. Ellenismyname, een Vlaamse beautyblogster. Beauty, Lifestyle en Fashion zijn haar handelsmerken. Ook heeft zij een Youtube-kanaal waar je zeker eens op kan gaan kijken. Beautyblogs vind ik zelf leuk om eens te lezen wat andere van een product vinden, als je zelf niet zo van experimenteren houd kan je daar de review lezen en dan nog bekijken of je het al dan niet zelf wilt proberen.

Op mijn ' to-follow' lijstje staan ook 2 Nederlanders.
Als eerst Gewoon wat een studentje 's avonds eet ondanks ik van de healthy stuff hou mag het af en toe ietsje meer zijn. Zij schrijft Idiotproof recepten, maakt weekoverzichten en vertelt je over heel wat leuke hotspots over de hele wereld. Ik zelf hou vooral van haar wekelijkse tosti-videos op haar gelijknamig Youtube-kanaal.

En Als laatste Teske haar blog staat jammer genoeg op een lager pitje wegens een booming muziekcarrière en een goed draaiend Youtube-kanaal. Maar moest je eens wat tijd hebben bezoek zeker haar blog.  Teske schrijft heel gevarieerd maar vooral uit eigen ervaringen. doorbreekt hiermee misschien wel enkele taboes, omdat ze schrijft over haar leven. Alleen zij stelt alles niet enkel rozengeur en maneschijn voor maar vertelt ook over de moeilijkere momenten die ze meemaakt.

Dit is mijn top 5 van de bloggers die ik graag een bezoekje breng en misschien zit er ook wel iets tussen voor jullie
  1. Leuk om zo andere blogs te ontdekken, heel fijn dat je hen even in de spotlights zet!
    X Elien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedere blog word graag gelezen. en het leek me wel fijn om mijn favorieten eens te laten weten
      x

      Verwijderen
  2. Ik kende ze allemaal, maar vind het altijd leuk om te zien dat je dezelfde blogs volgt! En wt lief dat Yentl je tips had gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe blogs! Byebyecheeseburger kende ik nog nog niet, thnx fot the tip ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen